torsdag 9 augusti 2012

Tack, till alla er som läser min blogg!




Nu har Gingerbloggen haft över 5000 läsare. Det är otroligt roligt och peppar mig verkligen att fortsätta blogga. De flesta läsarna hittar hit via Google, och kommer från olika delar av världen. Tänk vad bra att man numer kan få översättninghjälp. Till  höger finns mitt verktyg Translate, som egentligen är Googles översättningsverktyg  och som översätter från svenskan till all världens språk.. Testa själva får ni se!



Sverige, USA, Brasilien, Tyskland, Storbritannien, Finland, Nederländerna, Spanien,
Italien och Ryssland är de länder som de flesta besökarna kommer ifrån.




Om du är teknikintresserad och nyfiken på vilka browsrar och operativsystem som läsarna använder har du informationen här ovanför.

Recepten på olika maträtter och drinktipsen är just nu populära inlägg, men också att läsa om hur det var att ha en tumör i huvudet, och att bli frisk igen. Nu fortsätter jag att skriva nya inlägg och hoppas att ni fortsätter att gilla det jag skriver, och återigen, ett stort tack till alla er som läser min blogg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar