torsdag 8 december 2011

Gingerbloggen fyller en månad

I dag händer det! Gingerbloggen blir en månad och besökarantalet ökar för varje dag. Det är verkligen jättekul. Totalt har den haft 1107 läsare, vilket jag tycker är många besökare, för att vara en blog producerad av ett icke-proffs


För teknik- och statistikintresserade.
Varje sidvy är en läsare, eftersom allt ligger på förstasidan.
(Klicka för större bild)

Besökarna kommer inte bara från Sverige. Någon i Alaska, kommer in då och då och läser min blog  "- Hej på dig! Kul att du tittar in". Eller ska jag kanske säga "Hi there, nice to see you, here on my blog", Andra som tittar in ibland kommer från USA, Tyskland, Spanien, Grekland,  Ryssland.och Kroatien. Undrar just hur de har hittat hit? Google kanske? Eller genom kompisar?

Berätta gärna för era vänner om min blog! Det vore kul att öka läsarantalet under nästa månad!

Grattis Gingerbloggen, den reklamfria bloggen, och kram till alla er som läser här!

1 kommentar:

  1. För den goda sakens skull, har jag tagit in en banner för Unicef. Därför är bloggen inte längre reklamfri. Visst har ni överseende med det?

    SvaraRadera