torsdag 16 februari 2012

Skynda fynda dina favoritböcker innan Bokrean sätter igång!

Nu har jag handlat böcker som jag länge har önskat mig!

Bokrean startar den 22 februari, men eftersom jag brukar handla mina böcker på nätet hos Bokus, fick jag ett mejl idag om att jag kunde förhandsboka mina reaböcker! Vilken bra service!

Självklart kastade jag mig genast ut i cyberrymden och kollade upp vilka böcker som finns med i årets bokrea, och där fanns de böcker som jag länge hade tänkt köpa, men inte kommit mig för. Härligt!

Det blev två biografier...

...en skönlitterär bok


 ... och två deckare



När jag ändå var på G passade jag på att köpa Fredrik Lindströms nya novellsamling.
Fast den var inte på bokrean.
Inte på bokrean

Skynda er att fynda ni också! Passa på att förboka era favoritböcker där ni brukar köpa dem på nätet, eller hos Bokus. För som sagt den 22 februari startar rean!

Nu väntar många härliga kvällar i sängen med mina favoritböcker just nu! Man ska ha lite tur också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar